Miks "Blond"?

Meil on kinnisidee sellest, et töö peaks olema põnev. Täiskasvanud inimene veedab tööl enamuse oma ärkvel oldud ajast ja kui see enamus elust möödub igavalt, siis on see küll väga kurb meie arvates. Kui me aga igavat firmat teha ei taha, siis alustasimegi sellest, et firma asutamisel panime kõigepealt keskmisest põnevama nime.

Lisaboonusena jääb ebakonventsionaalne nimi muidugi ka potentsiaalsetele klientidele paremini meelde!

"Blond" sümboliseerib meie jaoks eelarvamuste vabadust, piirideta mõtlemist ja põnevat elu (tööd). Ärinime teine pool "Finance" viitab tegevusvaldkonnale ja ilmselgelt lisaselgitusi ei vaja.

Alljärgnevalt on toodud ühe läbi aegade kõige kuulsaima blondi mõttetera, millega me kahtlemata nõustume:

“Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring.”
- Marilyn Monroe